Monday, December 08, 2008

Herfst

Het was een korte herfst en nu al de eerste sneeuw gehad. Afgelopen week was het nat en koud en ik verlang naar dat strakke kouwe winter, stil en koud, waarin ik een beetje rust kan vinden. Dit is mijn allereerste poging om een blog in het Nederlands te maken. Ik was aan het denken over het dorpje Ridderkerk omdat kort geleden was ik daar geweest. Vanaf de boot ging ik de dijk op met mijn scootmobiel en daar beneden zag ik een kroegie met een grote terrasje voor. Toen ik op het terrasje kwam gingen de deuren open en een aardige meneer heeft mij naar binnen toe gelaten. Daar stond al klaar een koude glasje bier. Nou, dat benoem ik gastvrijheid! Maar meer over dit kleine avontuur op een latere tijdstip. Groeten,

D.R.

2 comments:

Unknown said...

ma y bee yo u sh ou ld writ e yo ur blo g in Eng lish, t o o al so..may be. i ca n n o t re ad th i ss h i t

Anonymous said...

O David, Thank you ! Thank You ! I didn't know that Paul "Washie" was in your band in C.A. I know he often spoke about you and the work he was doing that year before his diagnosis - omg - I have heard about Davy and ZVUE for many years, since I was in my 20's and here I am seeing Paul back in his 20's. thnak you again for this wonderful Christmas gift... In Loving Memory of my Bro...Paul
Lea Hamilton